Re: Översättning av evolution 3.22 med flera

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Tors Sep 8 18:31:56 CEST 2016

Den 2016-09-08 kl. 03:21, skrev Josef Andersson:
> Fann inte mycket i dessa smådiffar heller:

Tack för granskningarna! Har skickat in de flesta nu.

> gvfs
>
> msgstr "Användaren har inte valt att lita på denna dator"
>
> --> Vet inte varför, men tycker att det blir bättre flyt med
>
> "Användaren har valt att inte lita på denna dator"

Tog nu en dubbelkoll på hur det används, och det är fallet då en
ihopparning ännu inte skapats, så användaren har inte explicit uttalat
sig om huruvida datorn är betrodd. De fall där användaren gjort ett val
faller istället under "User refused to trust this computer".

Med det i åtanke låter jag placeringen stå kvar som den är.