Gnome mines HELP

Erik Sköldås er.sk at telia.com
Tis Sep 20 21:24:04 CEST 2016

Hittade några strängar som jag åtgärdade i hjälpmanualen för Minor.

Dessvärre så strulade jag till det när jag skulle skicka upp den nya
filen, valde nämligen fel fil.

Hittade inte något sätt att radera den felaktiga filen,
antar att man måste ha administoriska rättigheter för det.

vart sedan tvungen att reservera översättningen på nytt innan jag fick
lägga upp den nya.

därutav så vart det ingen diff som fungerar,  länken till sidan är:

https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-mines/master/help/sv

Om jag inte minns fel så var det väl en diskussion under hösten om hur

/This work is distributed under a CreativeCommons Attribution-Share
Alike 3.0 Unported license./

skulle översättas.

Nu översätts den i Minor med:

/Det här verket är distribuerat under licensen CreativeCommons
Erkännande-DelaLika 3.0 Unported./

Vill minnas att det skulle översättas med:

/Det här verket är distribuerat under /
/CreativeCommons Erkännande-DelaLika 3.0 oportad licens./

/eller minns jag fel?/

/
/

//Erik