Re: Översättning av sysprof-help

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Tors Sep 22 22:38:06 CEST 2016

Den 2016-09-22 kl. 15:29, skrev Sebastian Rasmussen:
> Är det verkligen rätt sändlista? Den ser lite fiskigt ut.

Såg det då jag skulle checka in det, men tänkte att jag kunde invänta en
granskning innan jag fixade till det för att slippa köra ett extra
"amend" i git. Fint att jag inte behövde vänta länge på en sådan :-)

> Jag kan inte heller hitta knappen, inte i deras git-logg heller.
> Men skärmdumpar från programmet visar en Profile-knapp,
> kan det vara denna som avses?

Listade ut det nu. Det är knappen till höger om "record" i
https://blogs.gnome.org/chergert/files/2016/04/js-profiler.png , så rent
tekniskt är det en knapp för profileringsmål även om den aldrig har just
den texten. Uppdaterade strängarna så det reflekterar detta.

Diff:
https://git.gnome.org/browse/sysprof/commit/?id=e3be55af8ba9ddb0ac7c33f66e3ca115b91db1fa