Re: Översättningar som ligger på Transifex.com

Josef Andersson josef.andersson at fripost.org
Fre Feb 10 09:33:12 CET 2017

Hej!
Skicka bara länkar till det du vill ha granskat, så kan någon säkert
finna tid att granska.

Ibland går det snabbt att få granskning, ibland längre tid,
det beror på allas lediga tid för tillfället. Men så småningom
kollar någon här på listan.

Jag kikar just nu igenom din plank-översättning på launchpad:)

/Josef

--
Vänligen / Best Regards
Josef Andersson