Presentation

Josef Andersson l10nl18nsweja at gmail.com
Sat Feb 25 21:01:22 CET 2017

Hej och välkommen till listan Kristoffer!

Trevligt med dina tänkta översättningar, det behövs fler översättare av fri programvara i Sverige.

Angående Transifex och önskade granskningar - ibland skickas själva po-filen som
bilaga, ibland bara en länk till den. Eftersom allt är ideellt kan det ta ibland gå
lite tid att få en granskning, men så småningom brukar alltid någon annan översättare
kunna granska.

Vänligen
Josef Andersson