Översättning av Public Money? Public Code!

Tomas Nordin tomasn at posteo.net
Sat Sep 23 10:16:45 CEST 2017

Hej Listan

Jag jobbar på en översättning av kampanjen Public Money? Public Code!.
Som rekommenderat av projektet har jag gjort en fork av projektet här:
https://git.fsfe.org/tomnor/website-SE.git

Versionen online är här: https://publiccode.eu/ , jag har signerat brevet
förstås :)

Jag undrar om det är någon/några här som skulle ha lust att göra en
granskning på det. Det är inte mycket text faktiskt. I min fork har jag
en branch `swedish` som översättningen är gjord med. Filerna som är
skapade / översatta är

site/content/openletter.sv.md
site/content/openletter/all-signatures.sv.md
site/content/openletter/success.sv.md
site/content/privacy.sv.md
site/data/share/sv/1-diaspora.yaml
site/data/share/sv/2-gnusocial.yaml
site/data/share/sv/3-reddit.yaml
site/data/share/sv/4-twitter.yaml
site/data/share/sv/5-facebook.yaml
site/data/share/sv/6-support.yaml
site/languages/strings.sv.toml

och deras engelska motpart är samma men med .en. eller /en/ i namnet.
Min naiva föreställning just nu är att jag är klar.

Trevlig helg på alla
--
Tomas