Monero GUI uppdateringar

Mattias Eriksson snaggen at gmail.com
Tis Okt 16 10:35:55 CEST 2018

Hej,

Jag kollade igenom Monero GUI:t som enligt mig börjar se rätt bra ut. Men
de har en term "Sweep Unmixable" som jag känner mig lite osäker på. Det
handlar om att man konsoliderar ett antal utgångar som inte kan mixas,
genom att slå ihop dem till en större utgång... tror jag. Så jag tolkar
"Sweep Unmixable" som att man städar upp, och har därför valt
översättningen "Städa upp omixbara". Känns det som en vettig översättning?

I pull-requesten https://github.com/monero-project/monero-gui/pull/1662 så
ändrar jag detta från tidigare "Svep upp omixbara" vilket kändes konstigt.
Men kolla gärna även på den pull requesten generellt också.

Jag bifogar även hela översättningsfilen om någon vill kolla igenom den i
sin helhet och ha åsikter, all review är bra review.

//Mattias