Introduktion.., eller i alla fall hej!

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Tors Dec 12 23:40:32 CET 2013

Hej!

Jag är en mjukvaru-utvecklare som på senare tid via mitt arbete har börjat
skicka en del bidrag till GStreamer-projektet, och ibland även på min fritid.
Det var så jag nyligen upptäckte att deras översättningsfiler för svenska
inte blivit uppdaterade. Efter lite konversation med en utav de ansvariga så
pekade de mig hit, till tp-sv.se. Så jag tänkte försöka ta mig an textdomänen
GStreamer till att börja med, med lite tur så kommer jag även att ge mig i
kast med gst-plugins-* om det är enkelt och lagom många fack-termer.

Jag är ganska ny på det här så jag kan komma att behöva en del
vägledning, så granska gärna mina ändringar när de kommer. :)