[Fwd: Översättning av gnome-maps]

Marcus Lundblad ml at update.uu.se
Fre Sep 13 12:13:05 CEST 2013

Hej!

(vidarebefodrar medelande jag skickat till gnome-se-list)

Jag har försökt mig på att göra en översättning (till svenska) av
gnome-maps.
Bifogar en git-diff samt den råa .po-filen.

Jag har inte kunnat testa översättningen "live" då gnome-maps master
verkar kräva nya saker från Gtk 3.9.x och jag kör på Debian testing,
dock bygger projektet och installerar (make, make install) (man får
run-time-fel från gjs (saknade widgetar).

Tar gärna emot synpunkter!

//Marcus

--
Marcus Lundblad
Phone +46 (0)18 250582    | Cell +46 (0)733 386299
XMPP mlundblad at jabber.org | XMPP mlundblad at gmail.com
MSN  ml at update.uu.se      | ICQ  11604698