GIMP

Josef Andersson josef.andersson at fripost.org
Mon Apr 14 21:48:17 CEST 2014

> Nu har jag lagt upp en ny justerad variant (hoppas jag... Förbannade >
lögner
> verkade inte ha vaknat. Jag är osäker på om det gick att ladda upp > någon
> fil. Kontrollera om detta är gjort och om det finns flera uppladdade >
filer
> jag försökte flera gånger) så är det den sista som är den som gäller. > I
> annat fall försöker jag igen senare).
> Påvel

Hej Påvel,
Jag tänkte korrekturläsa senaste versionen av GIMP-översättningen, men
hittade inte den senare du nämnde ovan - prova gärna att lägga upp den
igen - jag kollade på https://l10n.gnome.org/vertimus/gimp/master/po/sv
och på version 2.8 som du nämnde. tidigare.
--
Vänligen / Best regards
Josef Andersson