Re: Översättning av Gtk+ properties

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Tors Aug 21 03:24:31 CEST 2014

> Tänkte föreslå att GNOME-wikin skulle vara en lämplig plats, men
> upptäckte då att det redan finns en GNOME-ordlista där:
> https://wiki.gnome.org/Swedish/GNOMEOrdlista

Åh! Låter som en mycket lämplig plats för samarbete kring GNOME-ord.
Jag tänker nog spendera lite tid imorgon med att försöka flytta över alla
ord från gnome-i18n dit så vi har en grund för diskussion. Protestera om
du/ni/någon tycker att det är en dålig idé (om jag skulle hinna före så går
det ju att se vad jag ändrat via wiki:ns historik).

 / Sebastian

PS. Är det någon här som hänger på irc.gnome.org #swedesex som
rekommenderas i toppen på den däringa ordlistan?! Just nu är fyra
personer aktiva där, men ingen vars namn jag känner igen härifrån…