Översättning av Gtk+ properties

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Tors Aug 21 08:05:13 CEST 2014

On 2014-08-21 03:24, Sebastian Rasmussen wrote:
> Åh! Låter som en mycket lämplig plats för samarbete kring GNOME-ord.
> Jag tänker nog spendera lite tid imorgon med att försöka flytta över alla
> ord från gnome-i18n dit så vi har en grund för diskussion. Protestera om
> du/ni/någon tycker att det är en dålig idé (om jag skulle hinna före så går
> det ju att se vad jag ändrat via wiki:ns historik).
>
>  / Sebastian
Låter bra för mig. Prenumererar nu på den sidan för att inte missa några
ändringar. Rekommenderar andra intresserade att göra likadant.
> PS. Är det någon här som hänger på irc.gnome.org #swedesex som
> rekommenderas i toppen på den däringa ordlistan?! Just nu är fyra
> personer aktiva där, men ingen vars namn jag känner igen härifrån…
Jag brukar hänga där då datorn är igång. Har dock inte sett någon
språkdiskussion under de månader jag varit i kanalen.
Ser att Stric och rhult har bidragit med GNOME-översättningar fram till
2001.