Privacy -> sekretess

Josef Andersson josef.andersson at fripost.org
Sön Dec 7 11:48:53 CET 2014

Då har jag städat upp i användningen av privacy för integritet resp. sekretess.
Det är inte en ett-till-ett översättning utan beroende på sammanhang. Exempelfall: "Sekretesspolicy" kontra "Vi är mån om din integritet!"
Dessa filer berördes i GNOME, tacksam för granskning. Inget annat har ändrats i dessa uppdateringar, och det är därför mycket små ändringar i var fil.

https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-control-center/master/po/sv

https://l10n.gnome.org/vertimus/glade/master/po/sv

https://l10n.gnome.org/vertimus/empathy/master/po/sv

https://l10n.gnome.org/vertimus/epiphany/master/po/sv