gtranslator

Josef Andersson josef.andersson at fripost.org
Ons Dec 10 20:40:15 CET 2014

> Ok... tror jag fått med allt! Måste väl erkänna att jag inte lusläste de
> gamla översättningarna. Ny granskning kanske? Eller hur kommer man vidare?
>
> https://l10n.gnome.org/vertimus/gtranslator/master/po/sv
>
> Diff2:

Ser fint ut! Är lite petig bara för att det är första gången, så du kan även ändra raden
# Copyright (C) 2000-2010 Free Software Foundation, Inc.
till
# Copyright © 2000-2014 Free Software Foundation, Inc.

> Ny granskning kanske? Eller hur kommer man vidare?

När det gäller sådant som hör till GNOME brukar Anders eller Göran på listan se till av filerna blir inskickade efter ca 3 veckor på listan.
Så du behöver inte göra mer (om inte någon annan granskar och har fler saker att kommentera förstås:)

--
Vänligen / Best regards
Josef Andersson