GIMP

Christian Rose menthos at menthos.com
Mon Jan 6 13:02:14 CET 2014

Hej,

> (Jag skickade detta mail för flera dagar sedan till listan. Jag fick dock
> ett meddelande om att det granskas av listans ägare, förmodligen för att
> jag skickat filen som attachment och att mailet därför ansågs för stort.
> Granskningen verkar ta tid och jag tror inte meddelandet nått listan.
> Ibland är det segt på tp. Om det inte går att bifoga po-filer på
> e-postlitan listan fyller den knappast sin funktion. Sådant gör att man
> tappar sugen.)

Det har funnits en begränsning på stora filer till sändlistan så länge jag
kan minnas.
Testa istället att ladda upp filerna på webbplatsen Damned Lies. Den
används för översättning alla GNOME-program och andra moduler inom samma
översättningsprojekt, som exempelvis GTK och Gimp, och där finns bland
annat funktion för att reservera och ladda upp filer för granskning:
https://l10n.gnome.org/languages/sv/gnome-gimp/ui/
https://l10n.gnome.org/languages/sv/gnome-gimp/doc/
När filen är uppladdad där går det naturligtvis bra att skicka med en länk
till listan.

/C