Gcc 4.9

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Mon Mars 31 17:53:35 CEST 2014

On 2014-03-30 20:30, Göran Uddeborg wrote:
> Granska gärna.  (Man måste inte granska allt för att det skall vara
> meningsfullt!  Alla fel som hittas och rättas är en förbättring. :-))
Hej, har gjort några nedslag. Detta är ingen utförlig granskning, har
bara snabbt ögnat genom den svenska texten.

>"vektornotation kan inte användas användas med en funktionstyp"

"användas" har blivit fördubblat

Hittade sedan några stavfel. Följande ord förekommer alla en eller flera
gånger, tillsammans med korrigering i de fall jag tyckte det var
uppenbart vad som menades:

referarar -> refererar
vekoriseraren -> vektoriseraren
kompatiblem
konsektiva -> konsekutiva
ordingen -> ordningen
standartypkonvertering -> standardtypkonvertering
använding -> användning
idientifierare -> identifierare
orginal  -> original
aggresivt -> aggressivt