liten ändring i några av mina översättningar

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Mon Mars 31 21:00:43 CEST 2014

Hej,

har har gjort en liten ändring i några av mina skickade översättningar,
har ändrat förekomster av 'sann' till 'sant' eftersom det är vad som
använts tidigare i GNOME då Booleska värden ska översättas.

Detta förekom och har ändrats i gnome-tetravex, gnome-mahjongg,
gnome-mines, gnome-robots, five-or-more, gnome-klotski, iagno och
quadrapassel.

Vidare vill jag tacka Josef som granskat de flesta av mina skickade
översättningar.

Har gått igenom vad som är granskat och inte, så om någon vill titta på
någon översättning är det nu gnome-nibbles, gnome-sudoku, gnome-robots
och lightsoff som är ogranskade. Alla finns länkade från
https://l10n.gnome.org/users/haaninjo/