Re: Förslag på översättning av gstreamer 1.2.1...

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Tors May 1 16:36:23 CEST 2014

> Du kan uppdatera årtalet på copyright-raden.

Fixat. Vad gör jag med Project-Id-Version som är satt till "0.10.32.2"
trots att mjukvaru-versionen är 1.2.1? Ska den uppdateras, eller har
jag sönder något då?

> Sen bad du om en extra granskning, så hittade några petitesser. I övrigt
> inga anmärkningar från mitt håll.

Då har jag åtgärdat dem. Jag behöver dessutom lite guidening i nästa steg då
det är första gången jag gör detta. :) Gäller det forfarande att jag
ska skicka in
översättningen till TP-Robot via den epost-adress som anges på tp-sv?