Fullständig översättning av gnome-user-docs

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Sön Nov 9 17:08:17 CET 2014

On 2014-11-09 16:42, Sebastian Rasmussen wrote:

> Jag röstar på snabbstartspanelen (även om det är långt). Men det vore bra om det
> fanns åtminstone någon till som kan tänka sig att säga något. Det
> borde ju dessutom
> blir en del uppdateringar i gnome-shell antar jag...?
Snabbstartspanelen låter bra för mig.

> Åh. ArbetsytUväxlaren låter som ett bra förslag,…

> …men jag tenderar att hålla med dig. Jag var mest bara osäker på om jag
> höll på med något dialektalt trams när jag ville pillra in E i ordet. :)

Jag inflikar från Norrlands inland och tycker att arbetsytEväxlaren
låter bra även här. Ser även att Google föreslår stavningen
arbetsytEväxlare om man söker på arbetsytväxlare eller arbetsytsväxlare,
så Googles algoritmer håller med. Varianten med foge-e är den vanligaste
med några hundra träffar medan de övriga har 10 eller färre.