Översättning av evolution

Mattias Eriksson snaggen at gmail.com
Mon Sep 1 21:54:38 CEST 2014

Fixat enligt dina kommentarer.
 Sidebar blev sidopanel då det var vanligast förekommande. Har
ändrat tid att använda ∶ som separator, alltså utf8 tecknet för
höjdledscentrerat kolon.
Struntade att ändra elipsis, då originalet fortfarande kör tre
punkter.

Tack för granskningen.

//Snaggen

mån 2014-09-01 klockan 21:35 +0200 skrev Josef Andersson