Nibbles

Erik Sköldås er.sk at telia.com
Sat Apr 18 21:08:34 CEST 2015

Då har jag justerat både mitt slarvfel med missat "s i nibbles"
samt plockat bort ordet "den"  i

/>När du trycker på *den* <key>←</key>-tangenten //
//>När du trycker på *den* <key>→</key>-tangenten

meningarna, håller med era kommentarer tänkte helt fel här.

diff
https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/253194/252496/0/

/Erik

/