Re: Korrekturläsning och allmänt överseende av Rygel-master

Marcus Gisslén marcus.gisslen at gmail.com
Sat Aug 29 19:39:00 CEST 2015

Uppdaterat.

UIList är (om jag har fattat det rätt, använder inte programmet) en fil med
sökvägarna till varje utdelad mediafil samt information till omkodning för
dessa. Har däremot inte funnit någon förklaring till akronymen.

Nya diffs :)
2 -> https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/271094/269458/0/
1 -> https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/271094/0/0/

//Marcus