Komplettering av glib

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Sön Feb 8 10:57:42 CET 2015

On 2015-02-08 10:26, Sebastian Rasmussen wrote:
> Nä, det kan du ju ha sagt, men sedan gjorde du det _ändå_ dagen efter!
>
> Jaja, nu har jag städat upp resterna efter dig som du inte fixade tidigare,
> så nu finns lite nya strängar att granska. Jag lyckades inte få till en vettig
> diff eftersom jag tidigare jobbade på 2.42 och jag nu försöker åtgärda
> master. Kan någon hjälpa mig med att avsluta granskningen på 2.42, för
> det vet jag inte hur man gör. :)

>   / Sebastian
>    - som svarar sig själv…

Det är bra, vi behöver folk som jobbar för två ;-)

Tittar tillbaka på diskussionen på listan och det verkar som att ett av
Görans meddelanden (han skrev flera) återstår på denna granskning:
http://listor.tp-sv.se/pipermail/tp-sv/2014-November/001794.html

Sedan är det bara en typografisk sak jag har att nämna. Ser att det
används citattecken som ser ut som "66" snarare än "99" (Dvs. “ snarare
än ” ). I svenska är det de 99-liknande som används överallt. Skrivs med
AltGr+B.

Ser bra ut i övrigt.