Komplettering av glib

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Sön Feb 8 13:36:44 CET 2015

On 2015-02-08 11:26, Sebastian Rasmussen wrote:
> [...]
> gnome-maps: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/236074/235293/0/
> totem: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/236076/235394/0/
> gnome-packagekit: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/236075/235398/0/
> gnome-user-docs: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/236077/235629/0/
> rygel: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/236078/235756/0/
> gcr: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/236082/236071/0/
>
> Med tanke på antalet fel är jag inte längre säker på att jag
> verkligen gjorde rätt under hösten heller. Agh! Jaja, bättre
> att rätt nu än att låta de vara fel även fortsättningsvis.

Det är ok i alla fall för mig, det är som du säger samma rättning överallt.

Dessa citatteckenändringar ser bra ut, det är bara ett ställe i rygel
som jag funderar på:

 >msgid "@id must be set to \"\" in CreateObject call"
 >msgstr "@id måste sättas till ”” i anropet CreateObject"

Detta verkar vara något som ska används i ett anrop, så jag är inte
säker på att detta anrop klarar av andra cittattecken än \". Kan vara
säkrast att använda \".