Komplettering av GNOME infrastruktur

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Ons Feb 11 00:35:43 CET 2015

> library-web:

Inga konstigheter, så jag åtgärdade kommentarerna:
https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/236379/236086/0/

> video-subtitles-gnome314:
> Modellerade om de två första meningarna rätt rejält,

Väsentligt bättre! Jag försökte få till det men klyddade
bara till det än värre. Tack!

> Bara flerfingers känns lite avhugget.

Man ska inte gå ifrån mitt i ett ord… Jag minns att jag
hade svårt att komma på något lämpligt och sökte lite,
men att jag tillfälligt gav upp och gick ifrån. :)

Faktiskt så avhugget att t.o.m. du missade den
avslutande punkten som saknades!

> Gnome-programmet kallas minor på svenska.

Jag har inte tillgång till GNOME Continuous just nu,
men jag misstänker att programmet heter Minor med
inledande versal..? Jag antar det tillsvidare.

Så här blev det då till sist:
https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/236380/236091/0/