Uppdatering av NetworkManager

Mattias Eriksson snaggen at gmail.com
Fre Feb 13 11:27:33 CET 2015

Ok, har inte granskat denna då jag sitter på jobbet, såg dock att
NetworkManager har kvar "Wi-Fi" som term. I GNOME ändrade vi väl det till
Trådlöst närverk, eller bara Trådlöst om det var i en tydlig
nätverkskontext. Så frågan är om det ska ändras även i NetworkManager?

//Snaggen

Fri Feb 13 2015 at 00:05:14 skrev Josef Andersson <