Gnome-Mines-Master

Erik sköldås Erik.skoldas at telia.com
Sön Jan 25 22:51:18 CET 2015

Då jag höll på att översätta hjälpfilen till denna,
och det var några få rader som inte var översatta så gjorde jag det
samtidigt.

Några funderingar vad som passar att översätta till fick  jag :

Medium board - översatte det till Medium spelplan (funderar på om det låter bra)

Print release version and exit -  Översatte det till "skriv ut versionen och avsluta"
Lite osäker på "release version" här, är det aktuellt spel som gäller eller är det spelversionen. Hittade inte detta någonstans i spelet.

St_art Over - Bö_rja om  /osäker på placering av _ tecknet

Länk till Diff:
https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/234497/0/0/

Uppladdad fil

https://l10n.gnome.org/media/upload/gnome-mines-master-po-sv-479171.merged.po