Re: Diverse rättningar

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Ons Juli 22 00:16:45 CEST 2015

On 2015-07-21 12:14, Josef Andersson wrote:
> Fixade mina kvarstående rättningar efter kommentarer, så nu är följande rättade/uppdaterade:

Då kommer uppföljande granskning här. Börjar med freedesktop-paketen:

> WebKitGTK+

 >Huruvida utritning av kompositionsramar och rita om räknare ska ske

Tycker själv "och omritning av räknare ska ske" i andra halvan skulle ge
ett bättre flyt i meningen.

 >Flaggor med kontextet för WebKitHitTestResult

En kvar: "kontexten".

> appstream-glib

Ser bra ut.

> appstream

Den senaste diffen återställer alla ändringar du gjorde efter Arves
granskning...

> NetworkManager

Fint som snus. Skicka in :-)