Re: Diverse rättningar

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Ons Juli 22 00:55:00 CEST 2015

On 2015-07-21 12:14, Josef Andersson wrote:
> Fixade mina kvarstående rättningar efter kommentarer, så nu är följande rättade/uppdaterade:

Tack för översättningarna, har nu till slut hunnit ifatt vad gäller
granskningar. Mina synpunkter för denna gång:

> gnome-multi-writer

innnan skrivning sker

"innan"

> gevice
Ser bra ut.

> gparted
> gparted handbok

Liten sak i handboken för gparted:

 >säkerhetskopior av din data

Nu då en förekomst ändrats till "dina data" ser jag att det fanns fyra
förekomster till av "din data".

Utöver det har jag varit in och petat i några av de äldre
översättningarna jag granskat en gång tidigare. Har försökt att endast
göra ändringar som är objektiva förbättringar eller ger ökad konsekvens.
Säg till om du misstycker eller undrar om någon ändring. I annat fall
skickar jag in om några dagar (eller omedelbart med positiv granskning).

Diffar:
shotwell help: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/266058/262291/0/
shotwell: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/266059/262290/0/
gbrainy: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/266061/262720/0/