Översättning av gcab

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Sön Mars 15 17:37:51 CET 2015

On 2015-03-09 11:47, Sebastian Rasmussen wrote:
> "verksamhet"? Stämmer verkligen det? Svårt att veta
> utan sammanhang.
>
>   / Sebastian

Håller med om allt och har ändrat verksamhet till det mer allmänna åtgärd.

>#: ../gcab.c:109
>msgid "Be verbose"
>msgstr "Var informativ"
>
>-> Brukar föredra utförlig, men det är en smaksak.

Jag har inget emot informativ, och det används på flera and ställen, så
det får stå kvar tills vidare.

Har dessutom sett i SAOL att kabinett är t-genus, så har ändrat bestämd
form till kabinetteT, samt fyllt i en nytillkommen sträng.

Diff: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/248092/240963/0/