Re: Översättning av Liferea

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Sön Nov 15 11:53:41 CET 2015

Hej!

> Jag antar att jag kan skicka filen direkt till uppströmsutvecklarna.
> Vad är annars standardförfarande i detta läge? Påpeka detta för
> uppströmsutvecklarna och skicka po-filen till dom?

Det senare borde fungera bra. Alternativt kan du be dem uppdatera
.pot-filen (från version 1.10-rc4) som ligger på Translation Projects
webbplats till den senaste (som jag då antar är version 1.11.6 som du
nämner ovan). Ibland gör jag precis detta med GStreamer-utvecklarna.
Därefter laddar jag upp en kompletterad .po-fil till Translation
Project precis som vanligt.