Uppdateringar av Pitivi, Pan2, network-manager-openvpn, f-spot, gnome-news, telegnome

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Ons Apr 6 21:23:08 CEST 2016

Den 2016-03-13 kl. 01:08, skrev Josef Andersson:
> Hade lite helgtid över och uppdaterade följande
> från kategorin extraprogram. Snittet ligger på en kanske 15 strängar per
> översättning förutom pan2, så det är inte jätteöversättningar.
> Tacksam för granskningar.
>

> network-manager-openvpn
> https://l10n.gnome.org/vertimus/688/629/112

NetworkManager-tider, så granskar network-manager-openvpn inför 1.2:

För att snabba upp ändrade jag direkt de småsaker jag såg och
kompletterade de nya strängarna. De flesta ändringarna var inte något
som kräver närmare beskrivning.

>D-Bus name to use for this instance
>D-Busnamn att använda för denna instans

Helt ok översättning, men jag råkade se att strängen redan fanns i
network-manager-libreswan och network-manager-fortisslvpn och skrivs med
ett bindestreck till i båda dessa: "D-Bus-namn".

Diff: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/314589/307524/0/