Re: Översättningar för gnome-boxes med flera

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Tis Feb 16 23:25:25 CET 2016

On 2016-02-16 23:03, Sebastian Rasmussen wrote:

> Japp, jag granskade allt utom handböckerna (de har jag dessvärre inte tid
> för just ikväll) och de var helt klanderfritt kompletterade.

Tackar för detta.

> Den URL:en kände jag inte till. Den verkar mycket användbar.

> Japp. Lite synd att man inte kan se vem som reserverat vilket paket i
> den där sammandragslistan, då hade det varit lättare för mig att t.ex.
> hitta dina och Josefs reserverade paket.

Längst ner på https://l10n.gnome.org/teams/sv/ finns alla medlemmar i
översättningsgruppen, och där kan man klicka vidare för att få fram en
specifik användare samt alla aktiva översättningar som användaren
kommenterat eller översatt på. Fungerar bra för de flesta användare (men
just min sida har med i princip alla översättningar som finns eftersom
jag antingen kommenterat på dem eller markerat dem för granskning).