Re: Översättning av gnome-initial-setup med mera

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Sön Feb 21 23:07:54 CET 2016

On 2016-02-21 13:15, Sebastian Rasmussen wrote:
> Tre småändringar till:
>
> Det blir många smådiffar, för jag hoppas hela tiden på att jag ska
> slippa göra fler ändringar i gränssnittsfilen för evolution…

Ser ut som att det kan komma in några strängar till än:
https://mail.gnome.org/archives/gnome-i18n/2016-February/msg00052.html

>  / Sebastian

Såg detta i diffarna:

>F_örhandsvisa
>förhandsvisningspanelen
>förhandsvisning

Fann dessa tre där förhandsvisning inte ändrats till förhandsgranskning
som i de andra strängarna.

>"_Edit Full"
>"_Redigera fullständig kontakt."

Låter bra, skulle även kunna tänka mig bara "Redigera fullständigt"
eller "Fullständig redigering" om man vill ha det kortare.

(Fast originalet har ingen avslutande punkt)