Re: Lågt hängande frukt under Gnome Extras

Josef Andersson josef.andersson at fripost.org
Ons Feb 24 19:51:56 CET 2016

gLabels:

Efter att ha kikat lite i källkoden och (något) förtydligande från dev,
inser jag att rounded ska vara hörnradie (används för runda hörn på rektanglar)
samt hole--> ska vara hål - i fallet här är det en CD-etikett
det handlar om.

Fixade även luddet. Nu ska vi se om den här passerar Anders vakande (och vakna) ögon:)

https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/299917/298944/0/

--
Vänligen / Best regards
Josef Andersson