Utestående granskningar för GNOME 3.20

Marcus Lundblad ml at update.uu.se
Mon Mars 14 21:45:54 CET 2016

mån 2016-03-14 klockan 15:33 +0100 skrev Josef Andersson:
> Granskade två till från till lista.

> "Plats lades till på kartan, notera att det kan ta ett tag innan det
> syns på "
> "kartan och bland sökresultaten
>
> --> Här vill jag så gärna observera och inte notera.

Hej!

Jag funderade på om "City" i editeringsdialogen för OpenStreetMap-data
kanske borde översättas till "Postort" istället för "Stad"?

Eftersom stad (som i och för sig inte har någon officiell betydelse
idag) kan tolkas lite synonymt med kommun, vilket är en grövre
indelning än postorter (i många fall).

//Marcus