Re: Översättning av FSF Email Self-Defense

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Sön May 8 10:24:10 CEST 2016

Hej!

> Jag håller på med en översättning av sidorna på FSF:s
> https://emailselfdefense.fsf.org/en/ till svenska. Det går bra och är så
> gott som klart, jag har info-grafiken kvar. Och granskning.

Spännande! Klart vi kan granska detta. :)

[...]

Jag hittar ingen sv-katalog där i, troligtvis för att du ännu inte
kunnat/fått checka in den föreslagna svenska översättningen..?
Har du en gren i ett git-arkiv någon annanstans där vi kan få tag
i översättningen? T.ex. på github.com eller savannah.gnu.org?
Eller har jag helt missförstått situationen och bara inte hittar rätt? :)

Åh, och din instruktion

>    cd enc    # repot:s katalog
>    make -f Makefile.server

fungerar inte så bra heller eftersom det inte finns någon Makefile.server.
Däremot fanns en Makefile som som standard kör pythons SimpleHTTPServer,
så jag förstår hur det fungerar, men det passar inte ihop med dina
instruktioner.