aisleriot - gnome-3-18

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Sat Sep 10 21:36:42 CEST 2016

Den 2016-09-10 kl. 21:15, skrev Erik Sköldås:
> Man tackar för granskningen, och tack för att du gjorde ändringarna
> direkt.
>
> Bläddra igenom lite som hastigast, och tyckte att det såg bra ut, såg
> att det var något dubbelt mellanslag som var missad sedan tidigare, så
> jag tänkte granska den en gång till.
>
> Är just nu i en avslutande fas för sommaren ute projekt med lite
> tidsbrist.
>
> Men vad har vi för deadline att jobba efter har ju redan hållit på i
> snart ett år såg jag.
>

> /Erik

Deadline för GNOME 3.22 är 19 september [1]. Jag planerar att innan dess
göra som Josef och ta mig en titt, göra småändringar efter behov samt
sedan checka in översättningen i git så att vi hinner med deadline.

Stort tack för översättningen! De stora översättningarna tar mycket tid
i anspråk för att bli bra. :-)

/Anders

[1] https://wiki.gnome.org/ThreePointTwentyone