aisleriot - gnome-3-18

Erik Sköldås er.sk at telia.com
Tis Sep 13 21:39:25 CEST 2016

Den 2016-09-10 kl. 21:36, skrev Anders Jonsson:

> Deadline för GNOME 3.22 är 19 september [1]. Jag planerar att innan dess
> göra som Josef och ta mig en titt, göra småändringar efter behov samt
> sedan checka in översättningen i git så att vi hinner med deadline.
>
> Stort tack för översättningen! De stora översättningarna tar mycket tid
> i anspråk för att bli bra. :-)
>

> /Anders

> Okej!
     Då är det bara att tacka på förhand Anders för den kommande
granskningen. :-)

    Kikade på de översättningar som är kvar men de flesta var lite i
största laget, samt det var
    inte många kvar och med min hastighet skall jag nog inte låsa upp en
översättning.

    Kikade istället in på Rosetta och tänkte fortsätta där, gör jag det
smidigast genom att ladda ner po-filen redigera den för att sedan ladda
upp den till sändlistan?

/Erik