aisleriot - gnome-3-18

Josef Andersson josef.andersson at fripost.org
Ons Sep 14 13:43:05 CEST 2016

>     Kikade på de översättningar som är kvar men de flesta var lite i
> största laget, samt det var
>     inte många kvar och med min hastighet skall jag nog inte låsa upp en
> översättning.
>
>     Kikade istället in på Rosetta och tänkte fortsätta där, gör jag det
> smidigast genom att ladda ner po-filen redigera den för att sedan ladda
> upp den till sändlistan?
>
> /Erik

Ja, det är ett smidigt sätt, brukar själv göra så.

Ett till tips är också att det finns några mindre och halvstora ej översatta paket
på TPs sida, se https://translationproject.org/team/sv.html (de som inte är gröna)
Dessa kommer många linuxdistributioner till godo så det kan också vara något.
För en del av dessa verkar det dock ha varit länge sedan de uppdaterades i nya versioner,
t.ex. mkisofs eller myserver.

--
Vänligen / Best Regards
Josef Andersson