Granskning av gnome-applets + gnome-help

Josef Andersson josef.andersson at fripost.org
Mon Sep 12 14:48:30 CEST 2016

Granskningsdags igen nu när det börjar dra ihop sig för GNOME 3.22.

Av dessa diffar såg jag kanske några småsaker i gnome-help:

tjänsterna till <gui>OFF</gui>. Återaktivera dem då de behövs genom att "
växla till <gui>PÅ</gui>."

--> Ena termen är översatt, den andra inte.

"\">försätta i viloläge</link>,

--> originalet säger suspend, vill minnas att det brukar översättas vänteläge

/Josef

--
Vänligen / Best Regards
Josef Andersson