shishi-1.0.2 (100%) by Sebastian Rasmussen

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Ons Juni 20 18:59:24 CEST 2018

On 2017-09-17 14:02, Translation Project Robot wrote:
> Hello, members of the Swedish team.
>
> The TP-robot is happy to announce the presence of a new PO file:
>
>      http://translationproject.org/PO-files/sv/shishi-1.0.2.sv.po
>
> All of its 207 messages have been translated.

 >Could not decrypt Ticket using provided key.
 >Kunde inte dekryptera Ticket med angiven nyckel.

Ticket översätts i andra strängar, så det kan nog göras här också.
Eventuellt kan originalsträngen rapporteras för jag kan inte se någon
anledning att Ticket skrivs med stort t i just den strängen.

 >ett felaktig lösenord

"felaktigt"

 >Invalid ticked passed in call.
 >Ogiltig biljett angiven i anrop.

Vänta nu. "Ticked"? Denna bör nog felrapporteras.

 >Invalid claim of iteration count in PKCS5 descriptor.
 >Ogiltigt anspråk på iterationsräknar i PKCS5-deskriptor.

Ska detta vara  "iterationsräknare"?

 >Den önskade filer

"filen"

 >The present AP reply
 >Den aktuella AP-svaret

"Det"

 >specifies an inpermissible key type.
 >angivet en otillåten nyckeltyp.

"anger en"

 >Shishi success
 >Shishi framgång
 >Shisa success
 >Shisa framgång

Detta känns särskrivet, skulle kanske kunna skrivas "Shishi lyckades"
respektive "Shisa lyckades".

 >Shisa kunde inte initialiseras.
 >Initialisering misslyckades
 >Shishi-initialisering misslyckades:
 >kan inte initialisera libshishi

"initiera" samt "Initiering" tycker datatermgruppen.

 >%d tickets removed.\n
 >%d biljetter borttagen.\n

"borttagna" för pluralfallet.

 >Report bugs to <%s>.\n