[Tp-sv] Rubriker i swapon (util-linux)

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Sat Apr 17 15:13:19 CEST 2021

Tjo!

Tack för knuffen i rätt riktning! Nu upptäckte jag att jag missat att översätta
den sista omgången med strängar. Jag ska strax skicka upp en fullständigt
översatt fil.

> [...]
>
> Japp, det där ser ju inte helt bra ut! Tack för påpekandet,
> jag ska kika på det direkt.

Det här blir nog ganska svårt att lösa för de verkar ju använda tabbar som
separator för raderna, men sen skriver de inte ut rubrikerna på samma sätt. :-/

https://github.com/karelzak/util-linux/blob/master/sys-utils/swapon.c#L249

 / Sebastian