[Tp-sv] Gutenprint

Göran Uddeborg goeran at uddeborg.se
Tis Juni 1 11:28:46 CEST 2021

Tredje försöket med det här brevet, den här gången med en länk
till po-filen istället för att bifoga den. Förhoppningsvis går det
bättre medan jag försöker förstå varför det inte gick de första
gångerna.

Jag har uppdaterat gutenprint. Det är en stor översättning med knappt
5000 strängar. Väldigt många av strängarna är dock namn på
skrivarmodeller som inte skall ändras vid översättning. De behöver väl
knappast någon noggrannare granskning. (Jag är lite osäker på om det
finns något fall där det egentligen är meningsfullt att ha med dessa i
filen över huvud taget. Men kanske det finns någon aspekt för något
språk som är mer avlägset från engelska som jag missar.)

ftp://ftp.tp-sv.se/pub/gnu-sv/gutenprint.po