[Tp-sv] sudoers-1.9.7b1 (100%) by Sebastian Rasmussen

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Ons May 5 20:23:40 CEST 2021

On 2021-05-03 20:37, Translation Project Robot wrote:
> Hello, members of the Swedish team.
>
> The TP-robot is happy to announce the presence of a new PO file:
>
>      https://translationproject.org/PO-files/sv/sudoers-1.9.7b1.sv.po
>
> All of its 616 messages have been translated.

Såg länge ut som att jag inte skulle hitta något att påpeka sen sist,
men fann några saker i slutet på mitt diffande:

 >versioninformation

"versionsinformation"

 >"private key file"
 >"privat nyckel fil"

Ser ut som denna skulle kunna skrivas ihop som "privat nyckelfil".

 >"timeout writing to relay"
 >"tidsgräns vid skrivning till relä"
 >
 >"timeout writing to server"
 >"tidsgräns passerad vid skrivning till server"

Skulle kunna vara "tidsgräns passerad" även i den tidigare strängen.

 >"unable to initialize TLS context"
 >"kan inte initiera TLS-kontext"
 >
 >"unable to initialize relay TLS context"
 >"kan inte initiera TLS-reläsammanhang"
 >
 >"unable to initialize server TLS context"
 >"kan inte initiera TLS-serversammanhang"

Skulle eventuellt kunna vara "kontext" även i de senare strängarna för
konsekvensens skull.

 >"unexpected array"
 >"oväntat array"

N-genus på array, så "oväntad".