[Tp-sv] Hej

Kristian Nordin kristian.nordin at proton.me
Mon Dec 26 21:53:24 CET 2022

Hej,

Ny i gruppen och tänkte presentera mig lite kort.
Mitt namn är Kristian och jag är 37 år.
Vill gärna vara med och bidra till gemenskapen och översättning är det som är lämpligast för mig.

Detta är första gången jag är med i en sändlista och är lite osäker på hur det fungerar, antagit att det är ungefär som en e-posttråd. Ni får gärna säga till om jag skulle hitta på tokigheter. :-)

Jag har skickat in "disclaimern" och inväntar att den processen ska bli klar.
När den är klar vill jag börja översätta xboard, har en person i min närhet som spelar korrschack på elitnivå som jag kan rådfråga över schackspecifika termer och uttryck.

Med vänlig hälsning,
Kristian Nordin

Sent with [Proton Mail](https://proton.me/) secure email.