[Tp-sv] Hej

Kristian Nordin kristian.nordin at proton.me
Fre Dec 30 23:14:14 CET 2022

Hej,

Absolut kan jag kolla igenom gnuchess när jag ändå är igång med schacktemat.

Har ordlistan nära till hands och kollar på redan översatta domäner för, redan märkt att det är till stor hjälp att kolla på dessa. :-)

Har provat både PoEdit och emacs för översättning och fastnade för emacs. Läste om gettext compendium som hjälp för att underlätta översättning av återkommande strängar. Tänkte testa och se hur det fungerar.
Är det någon som har erfarenhet av att använda compendium och har lite tips på hur en smidigast använder sig av det?

Med vänlig hälsning,
Kristian Nordin

Sent with Proton Mail secure email.