[Tp-sv] Översättning av Fedoras nya hemsida inför Fedora 38 släppet i mitten/slutet av April

Luna Jernberg droidbittin at gmail.com
Ons Apr 5 04:25:29 CEST 2023

Du får gärna fixa det (sorry att det tog en halv dag att svara har en
massa huvudvärk och ont i öronen) vet inte exakt det tar innan synken
slår igenom hemsidan är inte den slutgiltiga översatta versionen just
nu heller folk på Fedora Websites chattkanalen på Libera
#fedora-website #fedora-websites på irc.libera.chat eller Matrix / den
mailinglistan för Fedora Websites borde veta om du orkar gå in där och
fråga?