[Tp-sv] Översättning av Fedoras nya hemsida inför Fedora 38 släppet i mitten/slutet av April

Luna Jernberg droidbittin at gmail.com
Sat Mars 25 06:47:22 CET 2023

Översatt klart den gamla hemsidan också, det som är kvar är 534
strängar på Fedora Council, Fedora rådets hemsida (är dock förkyld och
har feber) så orkar inte riktigt ta tag i 500+ strängar seriös text
just nu, men om någon annan har tid får ni gärna titta på det då den
sidan bara är 34% översatt till svenska då den släpps i slutet av
Mars, annars kanske vi klarar oss ändå?