[Tp-sv] Fwd: Fedora Linux 40 Beta Released

Luna Jernberg droidbittin at gmail.com
Tors Mars 28 11:25:46 CET 2024

Tjenare och glad påsk!

Råkade publicera Fedora Linux 40 Betan på svenska Fedora hemsidan
1,5-2 dagar sent
glömde bort att det är sak som ligger på mitt bord, men den finns där
nu (det kanske inte är hela världen då jag gissar att folk som är
intresserade av en Beta av en produkt som släpps i April-Maj överlever
med att hitta den på den engelska hemsidan
men kanske någon som har mindre att göra och är mindre slarvig ska
göra detta istället för mig?

hoppas vi ses på foss-north 2024 i Göteborg om 2,5 veckor vore
trevligt att snacka lite med ledaren för Fedora översättningarna
åker dit från dina gamla trakter i Täby och sover hos lillebror i
Borås och tar bussen från Borås till Linux konferensen i Göteborg
(blir första gången jag drar på Linux relaterad konferans fysiskt i
Göteborg sedan 2015)